Welcome to Our Website

Caroline Koç’un Selamlique’nin ikinci konuğu kaptan Eda Erdem Dündar oldu

İkili geçen ay Caroline Koç’un yatında buluşmuştu.

Bu buluşmanın sebebi ise meğer Caroline Koç’un kahve markası Selamlique’in YouTube çekimleriymiş.

İlk yayınında eltisi Nevbahar Koç’u konuk alan ve büyük sükse yaratan videodan sonra ikinci konuğun voleybol milli takımı kaptanı Eda Erdem Dündar’ın olması , Caroline Koç’un ikinci videoyu da bedavaya getirmesi olarak yorumlandı.

Günaydın gazetesi yazarı Bülent Cankurt, bu durumu köşesinde şöyle yorumladı :

“Caroline Koç’un ticari zekasına şapka çıkarttım. Çünkü bu ilk iki videoyu bedavaya getirmiş durumda.

Nevbahar Koç’a eltisi olduğu için para vermemişti. Eda’yı da kayınbiraderi Ali Koç sayesinde bedavaya getirmiş. Eda, Ali Koç’un başkanı olduğu Fenerbahçe Voleybol takımının oyuncusu” dedi.

SELAMLiQUE NASIL DOĞDU?

Haremlique bundan 16 yıl önce kuruldu. Kurucuları ‘harem’ dendiğinde akla ‘selam’ geldiğini düşünerek ‘Selamlique’ markasının haklarını da o zamanlar almaya karar verdi. Ama akıllarında ikinci markaları için henüz bir ürün yoktu. Sonrasındaysa her şey kendi kendine gelişti.

Haremlique’nin ana ürünleri nevresim ve havlular olurken, zaman içinde ürün gamları hızla genişlemeye başladı. Bunlara plaj giysileri, sabahlıklar, gecelikler, pareolar, seyahat ve plaj çantaları eklendi. Kumaş koleksiyonları hızla büyümeye başladı. Bu sırada, müşterilerine keyif vermek için Haremlique markasındaki tasarımların yanına bir de kahve eklemeye karar verdiler. Ancak kahveye gelen ilgi alıp başını gitti. Hatta o kadar ilgi gördü ki, ikili kahveyi başlı başına bir marka yapmaya karar verdi.

Bu yüzden önce İzmir’de 3 milyon liraya bir fabrika kurdular. Türk kahvesine en uygun olduğunu düşündükleri Arabica kahve çekirdekleriyle yola çıktılar. Bu çekirdekler Brezilya’dan geliyor. Yeşil çekirdek halinde satın alınıyor ve son halini İzmir’deki fabrikada alıyor.

Selamlique markasında çikolatalıdan tarçınlıya kadar altı çeşit kahve var. Caroline Koç her şeyin keyif verme mantığından yola çıktığını söylüyor “Türk kahvesini gençlere sevdirmek istedik. Bu yüzden Ege ve Akdeniz’den yeni tatlar eklemeye karar verdik. Tasarıma çok önem verdiğimiz için kahvelerimizi çok güzel giydirdik. Standartını bozmayacak ve tazeliğini koruyacak boyutları seçtik. Kutuların yanı sıra, yalnız yaşayanlar için tek pişirimlik paketler hazırladık. Az, orta ve çok şekerli gibi bölümler yaptık. Kahvemizin bir iddiası da kafein oranın düşük olması ve birkaç tane içilse de rahatsızlık vermemesi.”

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir